Elke palletplaats is een kans om je logistieke puzzel met precisie op te lossen
NV Vandotrans beheert de logistieke processen van haar klanten. Waar nodig proberen wij onze klanten met raad en daad bij te staan om dit proces te optimaliseren. Hiervoor worden de nodige afspraken gemaakt op een basis van wederzijds vertrouwen. Op deze manier wordt een meerwaarde toegevoegd aan het logistieke project en dit alles aan een faire prijs.NV Vandotrans beoogt een betrouwbare partner te zijn, waardoor reeds veel langdurige samenwerkingen ontstaan zijn.
Zo zijn wij ontstaan
In 1992 werd NV Vandotrans opgericht in Aalter. In 1996 startten we logistieke activiteiten in ons eerste magazijn en breidden we in 1999 uit met een tweede magazijn. In 2000 behaalden we het HACCP-certificaat voor voedselveiligheid. In 2001 vergrootten we onze opslagcapaciteit met een nieuw stellingmagazijn en implementeerden we in 2007 Navision (WMS) om logistieke processen te optimaliseren.In 2010 behaalden we het A.E.O.-certificaat voor betrouwbaarheid in internationale handel. We vervingen in 2016 de lampen in het stellingmagazijn door energiezuinige LED-lampen en introduceerden in 2021 een nieuw WMS-systeem.In 2023 installeerden we zonnepanelen en een thuisbatterij en vervingen we het asbestdak van ons magazijn uit 1992 door moderne sandwichpanelen, wat de veiligheid en energie-efficiëntie verbeterde.
View moreabout our services
Waar hecht Vandotrans belang aan?
Veelzijdigheid
Flexibiliteit, betrouwbaarheid en duurzaamheid.
Goede communicatie
Eén aanspreekpunt na contact per telefoon of mail.
Eerlijkheid
Vaste afspraken voor een faire prijs.
Overeenkomsten
Mogelijkheid om lang of kort samen te werken.
Logistiek is de kunst van het verbinden, opslag is de kunst van het bewaren
Interesse in onze logistieke oplossingen of wilt u een offerte aanvragen? Laat hier uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.